دکتریاب، یک وب سایت معرفی و نوبت دهی پزشکان که به کمک آن می‌توانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان پزشک خودتان را جستجو و پیدا کنید و به صورت اینترنتی نوبت بگیرید. شاید برای شما هم پیش آمده که اسم یک پزشک را از تلویزیون یا دوستان و آشنایان به عنوان یک پزشک خوب شنیده باشید و حالا می‌خواهید به مطب مراجعه کنید و یا اینترنتی پذیرش ثبت کنید ولی شما آدرس و شماره تلفن مطب را ندارید! خوب خیلی راحت با مراجعه به سایت دکتر یاب و جستجو نام پزشک، به راحتی می‌توانید به این اطلاعات دسترسی پیدا کنید و دیگر نگران تغییر آدرس و تلفن مطب پزشکان نباشید که دکتریاب این مشکل را برای شما به آسانی رفع کرده است و شما می توانید در هر زمانی به راحتی به پزشک خود دسترسی داشته باشید.


در دکتریاب شما می توانید در حوزه های مختلف پزشکی از جمله پزشکان متخصص و فوق تخصص رشته های مختلف مانند، متخصص مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زایمان، دندانپزشک و ... در تمامی استان ها و شهرها جستجو داشته باشید.
دکتریاب در حال حاضر بیش از 30000 پزشک را در سراسر کشور پوشش می دهد، و بیماران علاوه بر مشاهده و پذیرش اینترنتی می توانند با پزشکان عضو دکتریاب به صورت آنلاین و رایگان پرسش و پاسخ پزشکی داشته باشند و نیازی به مراجعه به مطب و پرداخت حق ویزیت مجدد نخواهند داشت.



نوبت دهی آنلاین پزشکان

در سامانه دکتریاب به لطف خدمات پذیرش آنلاین، این امکان فراهم می شود که هر فرد با توجه به برنامه ریزی های خود، یک تاریخ و ساعت را برای پذیرش و مراجعه به پزشک انتخاب و ثبت نماید. دکتریاب، سایت نوبت دهی آنلاین پزشکان، باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های بیمار می شود و این ویژگی را دارد در هر زمان از شبانه روز شما می توانید برای مراجعه به پزشک، بدون دغدغه و ساعت ها زمان گذاشتن در پشت تلفن یک زمان را برای خود رزرو نماید.

در دکتریاب تلاش شده است که تمامی افراد با هر نوع پلتفرمی، چه اندروید یا آی او اس و حتی گوشی های قدیمی، بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند و با بستری که فراهم شده است، با هر نوع اینترنتی بتوان با سرعت بارگذاری قابل قبولی از خدمات دکتریاب استفاده کرد.

امیدواریم که دکتریاب بتواند در تمامی مراحل درمان و بهبود کیفیت سلامت جامعه در کنار شما و خانواده عزیزتان باشد و بتوانید به آسانی و بهترین شکل این مراحل را به انجام برسانید.