یکی از معضلات همیشگی بیماران در زمانی که تصمیم به مراجعه به پزشک را داشته باشند این است که مدت زمان طولانی را باید صرف تماس با مطب پزشک کنند و یا با وجود مشغله بسیار، از سایر شهرها به شهر مورد نظر سفر کنند تا موفق به اخذ نوبت از پزشک مورد نظر خود شوند.

به نظر شما در چنین شرایطی چه راهکاری وجود دارد؟ فناوری ارتباطات نوین برای این چالش همیشگی چه راه حلی اندیشیده است؟ در عصر کنونی بیش از 70 درصد از بیماران پیش از مراجعه به پزشک، با جستجو در اینترنت به دنبال اطلاعات در مورد مسائل پزشکی خود هستند و بیش از 60 درصد از آنها نوبت­گیری آنلاین از پزشکان را به سایر روش های نوبت گیری ترجیح می­دهند. تا تاریخ 1401/02/01 میتوانید با کد تخفیف C1401 از مشاوره تلفنی دکتریاب استفاده کنید.

خبر خوب این است که مدت زمان زیادی است که شرایط نوبت­گیری به صورت آنلاین از پزشکان توسط سایت نوبت­دهی پزشکان دکتریاب ایجاد شده است. این روش جدید نوبت­دهی مزیتی دو جانبه برای بیماران و پزشکان فراهم نموده است. چراکه از شلوغی و بی­نظمی در مطب پزشک جلوگیری به عمل آورده و همچنین بیمار بر اساس زمان نوبت خود و با اطمینان به مطب پزشک مورد نظر مراجعه خواهد کرد.

جهت اخذ نوبت ابتدا باید با ورود به سایت نوبت ­دهی دکتریاب، پزشک مورد نظر خود را جستجو کرده و جدول زمانی نوبت­های موجود را بررسی نمایید تا زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. از مهمترین مزیت­های نوبت­گیری به صورت آنلاین این است که اغلب متخصصان پزشکی و پیراپزشکی در این سامانه حضور داشته و بیماران در هر شهری که باشند قادر به اخذ نوبت از پزشک مورد نظر خود و مراجعه حضوری به مطب پزشک می­باشند. جزئیات دقیق­تر این سامانه را در ادامه بررسی خواهیم نمود.


چگونه مشاوره آنلاین و تلفنی با پزشکان جراح مغز و اعصاب داشته باشیم؟

برای دریافت مشاوره تلفنی با پزشکان متخصص مغز و اعصاب و جراحان مغز و اعصاب کافی است، دکتریاب را در گوگل جستجو کنید و پس از ورود به سایت دکتریاب بر روی مشاوره تلفنی کلیک کنید. شما حتی روزهای تعطیل و جمعه می توانید با دکتر مغز و اعصاب صحبت کنید و مشاوره دریافت کنید.