ممکن است شما برای مشکب پیش آمده برای شما به پزشک مراجعه کرده باشید و پزشک برای درمان بیماری، شما را به متخصص غدد ارجاع دهد و شما میبایست برای درمان بیماری خود به فوق تخصص غدد خوب مراجعه کنید.


پزشک فوق تخصص غدد به بررسی بیماریهای غدد درون ریز و ارایه درمان یا کنترل این اختلالات میپردازد. غدد درون ریز در بزرگسالان شامل غدد تیرویید، فوق کلیوی، بخش درون ریز لوزالمعده و غدد لنفاوی میباشند. همچنین بررسی اختلالات رشد و کوتاهی قد و بررسی علل و درمان بلوغ زودرس، اختلالات قائدگی و پرمویی، بیماری های متابولیک و ارثی، اختلالات چربی خون، بیماری های غدد جنسی و دستگاه تناسلی و اختلالات غده هیپوفیز از دیگر وظایف متخصصین  غدد است.


همچنین فوق تخصص غدد خوب اصفهان به بیماری های تیرویید شامل پرکاری تیرویید، کم کاری تیرویید، بزرگی یا گواتر ساده، گواتر گره ایی و بدخیمی های تیرویید خواهد پرداخت.


بهترین فوق تخصص غدد اصفهان کیست؟

ببینید دوستان به صورت مطلق نمی توان یک پزشک را بهترین و یک پزشک را بد تلقی کرد! زیرا به پارامترهای بسیار زیادی وابسته است. اما ما سعی می کنیم که در این مطلب شما را با پزشکانی که توانسته اند نظر بیماران خود را در رفع و درمان بیماری جلب کنند به شما معرفی کنیم تا در زمان و هزینه شما جهت جستجوی صرف جویی شود و شما بتوانید با خیالی آسوده تر و در زمانی کوتاه به پزشکانی که توانسته اند محبوبیت کسب کنند دسترسی پیدا کنید.

برای دسترسی به لیست پزشکان فوق تخصص غدد در اصفهان کافی است از موتور جستحوی دکتریاب و یا لینک زیر استفاده کنید و بر اساس موقعیت خود یک پزشک را انتخاب و جهت درمان مراجعه کنید :


اگر نظر و یا تجربه ای از مراجعه به دکتر غدد دارید حتما از قسمت نظرات برای ما مطرح کنید تا شما هم بتوانید به هم شهری خود جهت انتخاب یک پزشک خوب کمک کرده باشید.