گفتار درمانی یکی از شاخه های توانبخشی می باشد که به آسیب شناسی اختلالات مربوط به گفتار و زبان می پردازد. در واقع گفتار و زبان (در ادامه به تفاوت گفتار و زبان نیز پرداخته ایم) بخش بسیار مهمی از ارتباط برقرار کردن با دیگران است.


عدم توانایی در صحبت کردن، روان صحبت نکردن و از این قبیل مشکلات در برخی از کودکان دیده می‌شود که با مراجعه به پزشک و استفاده از روش گفتار درمانی می‌توان آن را به سادگی حل کرد.


گفتار درمانی، یک روش مداخله زبان است که بر بهبود گفتار کودک، توانایی وی در تشخیص گفتار و غلبه بر مشکلات مانند بیان ضعیف، اختلال (تکرار صدا، کلمه یا عبارت) و اختلالات واجی و صدا، تمرکز دارد، این کمک می‌کند که کودک بتواند از طریق زبان کلامی و غیر کلامی بیان بهتری داشته باشد؛ این تمرکز بر روی تفسیر و روایی برای شکل دادن به صداها، کلمات و واج‌ها قرار دارد.



چه مشکلاتی توسط گفتاردرمانی های ارومیه درمان میشوند؟

  • لکنت زبان
  • اختلالات تلفظی و تولیدی
  • اختلالات صوت (صدا)
  • اختلالات یادگیری
  • آسیب شنوایی
  • آفازی (زبان پریشی)
  • گفتار فلجی
  • ارتباط مکمل و جایگزین
  • شکاف کام و لب
  • بیش فعالی
  • اوتیسم
  • کم توانی ذهنی
  • بلع


لیست بهترین مراکز گفتاردرمانی در ارومیه

درصورتیکه نیاز به مراجعه به گفتاردرمان را دارید، بهتر است که جهت تشخیص درست و درمان صحیح به یک گفتاردرمانی خوب در ارومیه مراجعه کنید.
اما نگران نباشید که من در پایین همین متن یک سایت به شما معرفی می کنم که بتونین به راحتی به بهترین مراکز گفتاردرمانی توی ارومیه دسترسی داشته باشید و بتونین که آدرس و تلفنشون رو به راحتی یک لیوان آب خوردن پیدا کنین ...

راهی که من به شما پیشنهاد میکنم استفاده از سایت دکتریاب است و لذا روی لینک زیر کلیک کنید تا به راحتی به آدرس و تلفن مراکز گفتاردرمانی ارومیه دسترسی پیدا کنید :


حتما بهتون پیشنهاد میکنم از این سایته که بهتون معرفی کردم استفاده کنین چون من خودم هر وقت نیاز دارم که به دکتر مراجعه کنم و یا دوستام میخوان به یک دکتر خیلی خوب برن من از دکتریاب براشون پیدا می کنم و خوبی این سایت اینه که خودت میتونی دکتر خوب پیدا کنی چون نظرات مراجعه کننده ها و تعداد رای مثبت به عملکرد پزشکان رو میتونی ببینی و این به انتخاب پزشک خیلی میتونه کمک کنه ...


امیدوارم که هیچ وقت دچار بیماری نشین ...
دوستون دارم