پوست وموها بیشتر از بقیه بخش های بدن جلوی چشم هستند؛ همین مساله باعث می شود که با ایجاد کوچک ترین تغییراتی در آنها افراد دچار نگرانی شده و به فکر چاره بیفتند.متخصص پوست

مقوله زیبایی یکی از دغدغه های افراد به ویژه خانم ها از زمان های دور دست بوده و هست و برای دستیابی به زیبایی بویژه درخصوص پوست و موی خود از هیچ هزینه ای دریغ نمی کنند. اما نکته مهم و قابل تامل این است که زیبایی را به چه قیمت و توسط چه کسانی باید به دست آورد؟



 زمانی که در خیابان راه می رویم به تابلوهای متعددی برمی خوریم که شرحی چند کلمه ای از فعالیت های زیبایی آن مرکز یا پزشک مربوطه تحت عناوین کلینیک زیبایی و پوست، متخصص زیبایی یا پوست، مو و زیبایی و لیزر به چشم می خورد.


عضو انجمن متخصصین پوست ایران در پاسخ به این سوال که برای تشخیص متخصص پوست بودن به چه نکاتی باید توجه کرد، اظهار می کند:افراد هنگام مراجعه به یک متخصص پوست و مو برای دریافت خدمات مورد نیازشان باید به موارد زیر توجه داشته باشند:
 
1 -وجود کلمه متخصص قبل از عنوان پوست، مو و زیبایی.
2 - وجود عنوان "دارای بورد تخصصی"
3 -آرم انجمن متخصصین پوست و شماره عضویت در سرنسخه و مهر پزشک.
4 -ذکر عنوان" دانشنامه تخصصی پوست" در پروانه مطب پزشک که باید در معرض دید بیماران نصب شود.
5 -ذکر کلمه متخصص و بورد تخصصی در سرنسخه و مهر پزشک.


وظایف متخصص پوست و مو چیست؟

متخصصان پوست و مو به تشخیص، درمان و جلوگیری از بیماری‌های مربوط به پوست، مو و ناخن‌ها می‌پردازند. این رشته دارای فلوشیپ‌های مختلفی از جمله زیبایی پوست و لیزر، کاشت مو و درماتوپاتولوژی (ارزیابی و تفسیر میکروسکپی ضایعات پوستی) است.


روشهای ابداعی توسط متخصصان پوست:

  •     تزریق پرکننده‌ها (فیلر) و توکسین بوتولینوم جهت جوانسازی پوست صورت.
  •     جراحی زیبایی جهت محو نمودن رد جوش و فرو رفتگی‌های پوست.
  •     جراحی با لیزر برای از بین بردن رگ‌های کوچک، لکه‌های پیری، جای خالکوبی یا چین و چروک.


متخصصین پوست دوره ویژه‌ای جهت انجام عمل جوانسازی پوست با پرکننده می‌گذرانند ٬بنابراین هم دانش پزشکی و هم مهارت لازم جهت انجام موفق عمل‌های زیبایی را دارند.


معرفی متخصص پوست و مو خوب در کرج

جهت دسترسی به لیست آدرس و تلفن پزشکان متخصص پوست و مو در کرج می توانید از روش های زیر استفاده کنید :

1- جستجوی عبارت زیر در گوگل :
دکتریاب+متخصص پوست در کرج

2- استفاده از لینک زیر :