در ایالات متحده آمریکا گزارش داده که حدود ۶۱۰ هزار نفر، معادل ۲۵ درصد کل مرگ و میرهای آمریکا، در اثر بیماری‌های قلبی – عروقی، فوت می‌شوند. به همین ترتیب CDC خاطر نشان می‌کند که بیماری‌های قلبی-عروقی، عامل اصلی مرگ و میر زنان و مردان است.


این آمار مرگ و میرها بازه‌ی وسیعی از بیماری‌های قلب و عروق از بیماری عروق کرونر و فشار خون بالا تا نارسایی احتقانی قلب، آریتمی‌های قلبی و نقص قلبی را شامل می‌شود.



نیاز مراجعه به یک متخصص قلب و عروق خیلی خوب

بنابراین این بیماری‌های قلبی که بدین ترتیب عامل اصلی مرگ و میر شناخته می‌شود، نیاز به یک دکتر متخصص قلب و عروق عالی دارد؛ لذا اگر شما هرگونه بیماری قلبی یا بیماری‌های مرتبط با قلب داشته باشید، مهم است که متخصص قلب و عروقی پیدا کنید که در طولانی مدت مراقبت پزشکی قلب شما را به عهده داشته باشد.

چندین زیر تخصص یا تخصص ویژه برای قلب و عروق وجود دارد و اگر نوع بیماری مشخص باشد، شما را در انتخاب متخصص یا فوق تخصص بیماری‌تان بیشتر راهنمایی می‌کند.

متخصص قلب خوب در تهران

برای دسترسی به لیست آدرس و تلفن بهترین دکتر قلب تهران می توانید به سایت موتور جستجوی دکتریاب مراجعه کنید و یا در گوگل عبارت "دکتریاب ارتوپد تهران" را جستجو کنید و خیلی سریع به لیستی از بهترین پزشکای قلب و عروق تهران و سایر شهرها دسترسی داشته باشید.


بهترین دکتر قلب در کرج

برای دسترسی به لیست آدرس و تلفن بهترین دکتر قلب کرج می توانید به سایت موتور جستجوی دکتریاب مراجعه کنید و یا در گوگل عبارت "دکتریاب ارتوپد کرج" را جستجو کنید و خیلی سریع به لیستی از بهترین پزشکای قلب و عروق خوب کرج و سایر شهرها دسترسی داشته باشید.