دندانپزشکی یکی از رشته های گروه علوم پزشکی است که فراگیران آن با آگاه شدن از وضعیت سلامت ناحیه دهان، سر و صورت می توانند بیماری های این بخش از بدن را با کمک ابزار و تکنیک های خاص تشخیص داده، بشناسند، روش‌های پیشگیری از بیماری و کنترل آنها را به بیمار آموخته، در صورت بروز بیماری در این نواحی راه های درمانی آن را بررسی و به بیمار معرفی نمایند، بافت‌های بیمار را مداوا و عضو از دست رفته را جایگزین کنند و در نتیجه سلامت بیمار، زیبایی چهره و لبخند او، ادای کلمات و صحبت کردن، تغذیه و آرامش روان وی را تامین نمایند.



انتخاب یک دندانپزشک خوب همیشه جزو دغدغه های همه ما بوده، دندانپزشکی که هم دلسوز باشه هم کارش خوب باشه، از مواد خوب برای پر کردن دندان استفاده کنه. ما سعی کردیم توی این مقاله به شما بهترین دندانپزشکای شیراز رو که مردم نظر مثبتی روی اونا دارن رو به شما معرفی می کنیم. کیفیت خدمات، تمیزی محیط ، لوازم و تجهیزات، مرغوبیت و کیفیت مواد از جمله مواردیست که باعث می شود مردم از یک دندانپزشک راضی باشند.


یک دندانپزشک خوب قطعا به حرف های بیمار گوش میدهد و به حق و حقوق او احترام میگذارد. بهترین دندانپزشک از بعد اخلاقی و انسانی، سلامت و منفعت بیمار را مورد توجه قرار داده و سعی میکند تا حد امکان از پیشرفت بیماری دندان و سرایت عفونی آن به باقی اعضای بدن جلوگیری کند. در زمانی که مشکلات شدید و بیماری حادی برای دندان بیمار رخ داد، وی تا حد امکان و تاجایی که بتواند به رفع آسیب و پیشگیری از ضرر جسمی بپردازد. بهترین دندانپزشک از دید تخصصی لازم است تمرکز بالا، قدرت مناسب، توان کار مداوم و بی وقفه در چندین ساعت از روز و نمونه کارهای ارزنده و خوبی داشته باشد.



چه رشته های تخصصی در دندانپزشکی وجود دارد؟

  •     تشخیص بیماریهای دهان و دندان (diagnostics dentistry)
  •     آسیب شناسی دهان (oral pathology)
  •     تصویر برداری دهان و فک و صورت (oral & maxillofacial radiology)
  •     دندانپزشکی ترمیمی (restorative(operative) dentistry)
  •     معالجه ریشه دندان (endodontics dentistry)
  •     پروتزهای دهان و فک و صورت (prosthodontic dentistry)
  •     دندانپزشکی کودکان (pediatric dentistry)
  •     ارتودنسی (orthodontics dentistry)
  •     جراحی لثه (Periodontics dentistry)
  •     جراحی دهان و فک و صورت (oral &maxillofacial surgery)



بهترین دندانپزشک شیراز کیست؟

یکی از بدترین دردهایی که آدم رو کلافه میکنه دندان درد هستش و هر کسی که به این درد مبتلا بشه به دنبال راه چاره ای است تا از شرش خلاص بشه! البته باید حواس خود را جمع کنیم که به یک دندانپزشک باتجربه و کاربلد رو انتخاب کنیم. در ادامه به معروف ترین و بهترین دندانپزشک های شیراز را معرفی خواهیم کرد تا با خیالی راحت برای معاینه به یک دندانپزشک خوب در شیراز مراجعه کنید.


آدرس و تلفن دندانپزشک در شیراز

جهت دسترسی به آدرس و تلفن مطب دندانپزشکان شیراز به سایت دکتریاب و یا لینک های زیر مراجعه کنید :