برترین مطالب بهداشتی و سلامتی

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

جمعه, ۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۹ ب.ظ نیلوفر
آب برنج، اکسیری سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی

آب برنج، اکسیری سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی

برنج در حوزه زیبایی ژاپنی‌ها جایگاه ویژه‌ای دارد چون به روش‌های مختلف از آن برای مراقبت از پوست و موی خود استفاده می‌کنند. سؤال اینجاست: این غله معروف چه خواص ویژه‌ای دارد؟ چگونه می‌توان با نوشیدن یا استفاده موضعی از آب برنج از خواص آن بهره‌مند شد؟ در این مطلب بیشتر با خواص آب برنج آشنا می‌شوید. لطفاً با ما همراه باشید.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۹ ، ۱۸:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر
دوشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۰ ب.ظ نیلوفر
شرایط تزریق واکسن کرونای ایرانی

شرایط تزریق واکسن کرونای ایرانی

 دکتر مینو محرز با اشاره به اینکه شروع تست انسانی واکسن ایرانی کووید 19 بزودی و در دی ماه امسال خواهد بود، البته روز  دقیق شروع تست هنوز مشخص نیست و به زودی  تست تزریق واکسن، فراخوانی می دهیم و انتخاب داوطلبان برای انجام تست با تیم تخصصی واکسن خواهد بود.

وی اضافه کرد: در انتخاب داوطلبان جنسیت فرقی ندارد ولی منتخبین از گروه سنی 18 تا 50 سال خواهند بود. همچنین داوطلبان را از نظر مصونیت سلولی تحت معاینات و بررسی های دقیق قرار می دهیم و اگر کووید 19 گرفته باشند، چون آنتی در بدن آن ها وجود دارد در این مطالعه حضور نخواهند داشت.

محقق اصلی پروژه تولید "واکسن ایرانی کرونا" خاطرنشان کرد: تعداد داوطلبین اولین تست انسانی کرونا بین حدود 50 تا 60 نفر خواهد بود که واکسن در دو نوبت تزریق می شود ، سپس نتایج فاز اول ارزیابی می شود و پس از گزارش سری اول ، به فازهای بعد خواهیم رفت.

ادامه مطلب...
۲۴ آذر ۹۹ ، ۱۲:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر