برترین مطالب بهداشتی و سلامتی

۱۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

بهترین متخصص زنان و نازایی تهران کیست؟ | معرفی بهترین دکتر زنان

پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان، یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و ... در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

بهترین مراکز رادیولوژی دهان ، فک و صورت در تهران

رادیوگرافی در تشخیص دندان‌پزشکی جایگاه مهمی دارد. امروزه بسیاری از درمان‌های دندان‌پزشکی بدون داشتن گرافی‌های با کیفیت ممکن نیست.

یکی از مهم‌ترین و معمول‌ترین کاربردهای رادیوگرافی، تشخیص پوسیدگی است.

ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۸ ، ۱۸:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

بهترین متخصص قلب در کرج و تهران


در ایالات متحده آمریکا گزارش داده که حدود ۶۱۰ هزار نفر، معادل ۲۵ درصد کل مرگ و میرهای آمریکا، در اثر بیماری‌های قلبی – عروقی، فوت می‌شوند. به همین ترتیب CDC خاطر نشان می‌کند که بیماری‌های قلبی-عروقی، عامل اصلی مرگ و میر زنان و مردان است.


این آمار مرگ و میرها بازه‌ی وسیعی از بیماری‌های قلب و عروق از بیماری عروق کرونر و فشار خون بالا تا نارسایی احتقانی قلب، آریتمی‌های قلبی و نقص قلبی را شامل می‌شود.


ادامه مطلب...
۲۶ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

۸ وسیله‌ای که بعد از آنفولانزا باید ضد عفونی کنید!

 ویروس آنفلوآنزا می‌تواند خیلی بیشتر از آنچه فکر می‌کنید روی سطوح بماند. با ما باشید تا بگوییم برای پیشگیری از انتشار ویروس آنفلوآنزا چه چیز‌هایی را لازم است تمیز کنید.


ادامه مطلب...
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

تنگی نفس که به علت لوزه های عفونی ایجاد می شود


دکتر مصطفی رضوانی در گفتگو با خبرنگار  علمی باشگاه خبرنگاران گفت: عفونی شدن لوزه سوم عارضه ای است که در صورت نبود بهداشت در محیط برای افراد ایجاد می شود مقاومت بدن در برابر میکروب ها کم می کند.

ادامه مطلب...
۲۴ خرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

چگونه ریه ها را تمیز و پاکسازی کنیم؟


باید بدانید که علاوه بر پاکسازی دستگاه گوارش که خیلی ها آن را واجب می دانند، پاکسازی ریه با دستور ساده و تاثیر بی نظیر که در این مطلب برای شما در نظر گرفتیم نیز بسیار حائز اهمیت است.

ادامه مطلب...
۲۱ خرداد ۹۸ ، ۰۱:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

لیست بهترین دندانپزشک های شیراز | دندانپزشک خوب در شیراز

دندانپزشکی یکی از رشته های گروه علوم پزشکی است که فراگیران آن با آگاه شدن از وضعیت سلامت ناحیه دهان، سر و صورت می توانند بیماری های این بخش از بدن را با کمک ابزار و تکنیک های خاص تشخیص داده، بشناسند، روش‌های پیشگیری از بیماری و کنترل آنها را به بیمار آموخته، در صورت بروز بیماری در این نواحی راه های درمانی آن را بررسی و به بیمار معرفی نمایند، بافت‌های بیمار را مداوا و عضو از دست رفته را جایگزین کنند و در نتیجه سلامت بیمار، زیبایی چهره و لبخند او، ادای کلمات و صحبت کردن، تغذیه و آرامش روان وی را تامین نمایند.


ادامه مطلب...
۲۰ خرداد ۹۸ ، ۱۳:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

دندانپزشک خوب در تهران | لیست بهترین دندانپزشکان تهران

دندانپزشکی از رشته‌های پزشکی مرتبط با سلامت دهان و دندان است.

بعضی از دندان‌پزشکان پس از فارغ‌التحصیلی درصدد گرفتن تخصص برمی‌آیند. در ادامه، حوزه‌هایی که در این دوره‌ها می‌توانند در آن کسب تخصص کنند آمده‌است


ادامه مطلب...
۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۴:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

بهترین فوق تخصص گوارش تهران

تخصص گوارش و کبد یا گاستروانترولوژی (به انگلیسی: Gastroenterology) شاخه‌ای از علم پزشکی است که به مطالعه دستگاه گوارش انسان می‌پردازد. واژه گاستروانترولوژی از دیدگاه ریشه‌شناسی واژگان از سه قسمت واژگان یونانی گاستروس به معنای معده، آنترون به معنای روده و لوگوس به معنای عقل و فکرت تشکیل یافته‌است.


ادامه مطلب...
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۴۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر

دکتر روانشناس زن خوب در تهران

با پیشرفت تکنولوژی، فناوری های نوین و بروز شدن زندگی، عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند آرامش و روال زندگی ما برهم زده و ما را به بیماری های روحی و روانی مبتلا سازند. 


علم روانشناسی به عنوان یک عامل بسیار تاثیرگذار در مدیریت روح و روان می تواند موجب شود تا یا به بیماری های روحی و روانی دچار نشوید یا در صورت مبتلا شدن بتوانید آن را بهبود و برطرف سازید. 


علم روانشناسی تاثیر مستقیم در زندگی شما دارد چراکه می تواند مشکلات را به درستی تشخیص داده و در جهت درمان آن به شما کمک کند.


ادامه مطلب...
۱۷ خرداد ۹۸ ، ۲۰:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
نیلوفر